ללא תמונה
ללא תמונה

חתונת טבע מרגשת

news 3 מאמרים

 

לא משנה אם מדובר בחתונה קטנה וצנועה או שמדובר בחתונה גדולה ועתירת משתתפים ומוזמנים, כל זוג רוצה ליהנות מאירוע מיוחד ומרגש. בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות בוחרים לוותר על סגנון אורבני ולהעדיף חתונת טבע מרגשת. זה מתאים מאוד לחובבי הטבע אבל לא פחות מכך – גם לעירוניים מושבעים. זה מתאים במיוחד לבני הזוג, למשפחה וגם לכל המוזמנים.

 

מתחילים ברגל טבעית

טקס החתונה הוא הרבה יותר מעוד אירוע. זה גם הרבה יותר מאירוע חשוב ומרגש. חתונה היא במידה רבה אירוע מכונן, מהפך של ממש בחיים. באופן טבעי, היום הזה שמגבש שני אנשים לכדי יחידה אחת, משפחה חדשה, מצריך אווירה נכונה ומתאימה. אווירה כזאת הולכת מצוין אירוע שמתקיים בטבע, אירוע שמספק תפאורה טבעית, שלווה, ירוקה ומשמחת.

על מנת להתחיל את החיים המשותפים ברגל ימין, אין כמו בחירה בתפאורה טבעית שמספק גן אירועים מיוחד או אפילו לוקיישן טבעי שנבחר במיוחד. ההרגשה הטבעית הופכת את הטקס לסמלי יותר, למיוחד יותר ולמהנה הרבה יותר. 

 

 

טבעי שזה נעים

באופן טבעי, כאשר בוחרים ליהנות מסביבה ירוקה, עם פריחה ולבלוב, בריזה נעימה ותחושה של חופש, מתקבלת אווירה נעימה במיוחד. אי אפשר בכלל להשוות בין האווירה המתקבלת באולם סגור, יש אומרים אפילו מחניק ועם אווירה עירונית ודחוסה, לבין אווירה של טבע וחופש. 

בזכות האווירה הנעימה, חתונה בטבע נעשית מוצלחת מאוד גם עבור בני הזוג, גם עבור בני המשפחה הקרובים, גם עבור החברים וגם עבור שאר האורחים. עם תפאורה ירוקה ופורחת קל להשתחרר מחיי היום יום הלחוצים וליהנות מבית חדש שנבנה, מאהבה שפורחת ומקבלת ביטוי בטקס מרגש.

 

טבעי שזה מיוחד

זוגות שבחרו לערוך את חתונתם בטבע או באולם שמתמזג היטב עם הטבע שסביב, יודעים לספר מאוחר יותר על אווירה מיוחדת. כאשר מארגנים נכון את האירוע, כאשר משלבים את המוטיבים הטבעיים, את פינות החמד הנחמדות, את פינות הישיבה ואפילו את אזור הריקודים, אף אחד לא נשאר אדיש. ההרגשה המיוחדת נשזרת לאורך האירוע כולו, מן ההתחלה ועד הסוף. מקבלת הפנים, דרך טקס החופה, ממנות הגורמה, הריקודים, שיחות הרעים וכל הפינוקים.

 

מוטיב גן העדן

יש אומרים שכל האנשים מחפשים במהלך החיים את הדרך חזרה אל גן העדן האבוד. בין אם גן העדן הוא מיתוס ובין אם יש בו גרעין של אמת, אין ספק שכמעט כולם מרגישים אחרת בגן ירוק או בפארק פורח. לכן, חתונת טבע שמאורגנת בצורה נכונה מספקת לכולם תחושה מרגיעה, מרגשת ומספקת גם יחד.

כאשר משלבים את קבלת הפנים, השולחנות הערוכים, התאורה, הריקודים והצילומים עם האווירה הטבעית והחופשית, התוצאות המתקבלות פשוט מצוינות. כאשר מוצאים את המקום שבו מרגישים טוב, עם הרוח הנעימה והאווירה הנכונה, זהו המקום הנכון לאיחוד הזוגי החשוב ולצעד שהוא מהחשובים ביותר בחיים.

 

המאמר נכתב בשיתוף עם ארץ קדם – מקום לאירועים בטבע במרכז

 

עמודה

חיפוש תכשיט

תכשיטים של לקוחות

טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין

דיימונד ספינקס מומחים לטבעות אירוסין ויהלומים. בבעלות סקפה משה החברה, חבר בורסת היהלומים
 03-6130046 אנחנו ממוקמים בתוך בורסת היהלומים - מגדל מכבי
כל הזכויות שמורות